Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

2. nap - dokumentálás

2011.01.09. 20:14 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Végre beszereztem a mérleget, félelmetesen drága volt, pedig csak egy mérleg.

A mai nap során a következő volt a menü:

-reggelire ittam egy 300 ml-es kaukázusi kefírt

- ebédre körözöttet ettem 3db virslivel

-vacsorára 2db főtt tojást, 4 db virslit és körözöttet fogyasztottam

és most iszom a megérdemelt joghurtomat.

Még kiviszem a kutyusunkat sétálni és utána jöhet a torna. Az iagzság az, hogy a tegnapi után nagyon aggódtam hogy majd ma alig birok majd mozogni az izomláztól, de hála a jó Istennek erről szó sincsen.

A lényeg, hogy ma (2011.01.09.) 69,1 kg vagyok. A következő méreckedés 19.-én lesz.

Íme az első kép:

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr182572501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása