Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

3. nap

2011.01.10. 21:52 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Ismét itt.

Úgy döntöttem, hogy a dokumentáláshoz hozzátartozik a körméret leírása is, mert lehet, hogy a torna miatt, súlyból nem vesztek de körméretből igen. Sajnos velem ez elő szokott fordulni, hogy erősödöm fogyás helyett és súlyban ugyanannyi vagyok.

Tehát a méretek:

mell: 95 cm

derék: 83,2 cm

csípő: 104,5 cm

jobb comb: 61,6 cm

bal comb: 61 cm

Ez engem is meglepett, hogy ennyivel nagyobb, bár tudom, hogy nem szimmetrikus az emberi test.

A mai menü:

reggeli: egy kefír és egy krémtúró, ittam volna joghurtot is, de az amit vettem az egy borzalom

ebéd: 3 db virsli és egy fél csésze zöldfűszeres krémtúró

vacsora: 3db virsli és egy negyed csésze sima körözött, gyümölcs joghurt

Ennyi volt ma, nem is voltam éhes szerencsére, de a virsli már a fülemen jön ki. Holnap szerintem gulyáslevest főzök (krumpli nélkül), akkor simán ehetek belőle és már nagyon vágyom valami nem túró, joghurt, virsli, tejföl, kefír ízüre is.

Alig hiszem, hogy ez még csak a harmadik nap.... hol van még a vége.

Amúgy ma megcsináltam egy Réka popsi, csípő és has 20 percet illetve egy kifejezetten csak has 20 percet. Csinálnék még valami kardiót is, mert nem igazán fáradtam el ebben a 40 percben.

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr672575333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása