Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

Még 5 nap és indul..

2011.01.03. 02:21 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Azt mondják, hogy lefogyni nem is olyan nehéz, mint megtartani a súlyt, hát igen... ez így van.

Ha millió és egy kúrát nem próbáltam ki, akkor egyet sem, de őszintén bevallom, volt ami használt is, csak hát ugye oda kellett volna figyelni a megtartásra is.

Két bevált diétám van: a 90 napos szétválsztó és a dukan diéta.

A 90 naposat még egy jó 6 éve csináltam meg és 74 kg-ról 60-ra fogytam vele. (Akkor még azzal a 60 kilóval sem voltam megelégedve, de ma nagyon elfogadnám..)

Persze az évek alatt visszaszedtem 9 kg-ot. Szeptemberben volt az egyházi esküvőnk, és hogy a fehér ruha szépen álljon, júniusban elkezdtem a dukan diétát. Nem volt nehéz, könnyen lehet tartani és be is vált. Mellette bicikliztem és minden este megcsináltam a felüléseimet, így szeptemberre 63 kg-ra fogytam.... azt se becsültem meg és tessék, 69 kilósan (163 cm magas vagy alacasony-kinek hogy tetszik) megint ott tartok, hogy fogyni kell.

Hozzá kell tennem az én Imádott Egyetlen Drága Férjem próbál lebeszélni a fogyásról, mert:

-nem szereti, ha nem azt eszem, amit szeretnék

-neki így is nagyon tetszem

Ez mind szép és jó, de ha az ember lánya félve néz a tükörbe és ha bele is néz rosszul van attól amit lát, akkor hiába a sok szép szó, a dolog így nem hagyható. Arról persze nem is beszélve, hogy az egészség nagyon fontos és sajnos a nagyszüleim között nem egy szívbeteg volt és a cukorbetegség sem kerüli el a családot, tehát ez így nem maradhat.

 

Hogy miért 5 nap múlva kezdődik az életmód váltásom?

Azért, mert akkor kezdődik a szabadságom. 10 nap szabi alatt szépen beállítom a szervezetem a diétára és a mozgásra. Az előkészületek megvannak, Réka tornát beszereztem, a diéta első napjaira a receptek megvannak.

Ma amúgy megcsináltam Réka 20 perces comb blokkját, hát... a járással utána voltak problémáim, most már csak a leülés és a felállás kellemetlen..de hatásos és nagyon jól éreztem magam a torna közben.

Megpróbálok majd mindennapot dokumentálni és havonta képekkel illusztrálni, hogy hogyan haladok. Nincsen kitűzve különösebb cél, talán a mindig is áhított 58 kg. Most még érzem magamban az erőt és az elszántságot, úgy hogy remélem sikerülni fog!

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr662555655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása