Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

Fáááááááááááááj!!!

2011.01.04. 00:11 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Fáj mindenem. Komoly problémáim vannak a járással.. nem, nem történ semmi baj, csak a tegnap előtti Réka comb gyakorlatok most mutatják meg milyen kemények voltak. Ráadásul, hogy végképp moccani se tudjak, megcsináltam ma a csípő és fenék, has és kar, vállak részt is.

Tényleg úgy érzem magam, mint akit összevertek.

A diéta kezdését illetően egy kicsit elszámoltam magam, ami nem csoda, hiszen éjszakai műszakban voltam (vagyok most is), tehát már csak 3 nap és indul. 3 nap múlva lesz mérlegelés és fotózkodás, a dokumentáció végett. 10 naponta fogom mérni a súlyomat, de minden egyes nap le fogom írni, hogy mit ettem, mennyit mozogtam, meg hogy amúgy is, hogy birom.

 

Kedves Olvasóm (ha van ilyen), ha Te is hasonló cipőben jársz, akkor csatlakozz hozzám. Mindig könnyebb ha van aki támogasson és kontrolláljon. Drága Férjecském, amennyiben, csak Te olvasod, akkor Rád csak a támogatás része vonatkozik :)...

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr182558817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása