Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

Ééés tessék!

2011.01.07. 03:09 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Láttam, hogy a címből kimaradt egy n betü, ezért elnézést is kérek minsen olvasómtól, de az éjszakai műszak...

Na de, ismét éjszakai műszakban vagyok, hajnali három óra van és 7.-e, tehát el is kezdődött a diéta. Reggelire joghurtot fogok inni, aztán ha majd aludtam otthon, eszem egy kevés körözöttet és valami husit. A lényeg, hogy a következő 4 napban csak és kizáróllag fehérjét szabad enni.

http://www.femina.hu/fogyokura/folyamatos_fogyas_a_dukan_dietaval_add_le_teljes_tulsulyodat

Ezen a linken mindenki megismerkedhet a dukan diéta alapjaival. Tudom ajánlani mindenkinek, mert tartható, de természetesen a kitartás és az akaraterő ennél is szükséges.

Mivel én legalább 10 kg-tól szeretnék megszabadulni, ezért 4 napig csinálom a kizárólagos fehérje bevitelt, ami annyit tesz, hogy: sovány túrót, joghurtot, kefírt, sovány sajtot, sovány tejet, húst (kacsán, libán és disznón kívül), halat, stb szabad fogyasztani.

Az biztos, hogy a negyedik napra kileszek, de annál jobban fog esni, majd a zöldség, amit majd fokozatosan vihetek be az étrendembe.

http://kapucsino.gportal.hu/gindex.php?pg=32760348

Itt van néhány jó kis recept a 2. fázisra.

Ma amúgy végig csináltam Norbi 1000 kcal-ás kick-box edzését. Kardiónak nagyon jó, átmozgat és megizzaszt, de szerintem a Réka napi 20 perces videója jobb. A lényeg, hogy a kettőt kombinálvs fogom csinálni. Amúgy személy szerint nekem nagyon jól esik tornázni, főleg, mert napi 12 órában dolgozom irodában, tehát nem sokat mozgom.

 

Ma este, de legkésőbb holnap jön a kezdő súly és fotó dokumentálása.

Fura, de még mindig meg van az eltökéltség...

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr812566599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása