Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

4. nap- már nem csak fehérje

2011.01.11. 19:03 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Igen, ma már nem csak fehérjét ettem, de azt hiszem ma is rendesen betartottam a diétát.

Ma csináltam egy nagyon finom gulyás levest, amiben volt répa és gomba, így én is simán ehettem belőle. Ettem is, két tányérral és az eddigi menük után ez valami felüdülés volt.

Mai menü:

reggeli- egy krémtúró és egy kefír

ebéd- két csésze leves és egy norbi update túrórudi

vacsora- eddig egy joghurt, delehet, hogy kettő lesz belőle vagy egy fél csésze körözött

 

Rémesen türelmetlen vagyok. Rendesen és rendszeresen tornázom, ma speciel 40 percet tornáztam. Basszus, Rékának nagyon brutális comb gyakorlatai vannak és ebből csináltam egy intenzívebb 20 percet és mellé végeztem egy 20 perces kar és váll gyakorlatot is.

Tehát rémesen türelmetlen vagyok, mert tényleg lelkiismeretesen csinálom a diétát és tornát is és úgy szeretném látni, hogy szépen elkezdenek eltűnni azok a bizonyos zsírpárnák.

Holnapra valami karfiolos tejfölös sajtos csirke mellett gondoltam, vagy legalább is valami ilyesmi kerekedik az én kobakomba!

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr652577213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása