Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

5. nap- lehet ma nincs torna..

2011.01.12. 21:55 | babkofogyi | Szólj hozzá!

Ma rém kedvetlenül keltem fel és sajnos ez rányomta a bélyegét az egész napra.

Az igazság az, hogy rettenetesen hiányzik a Férjem, mert nagyon sokat dolgozik szegényem, én meg ugye szabadságon vagyok, de holnap este elutazunk hosszúhétvégézni és már nagyon várom, hogy három teljes napig csak vele lehessek.

A mai menü:

reggeli- egy joghurt és egy kefír+ 1db update rudi

ebéd- tejfölös, zöldséges csirkecomb filé és 1 db káposztával töltött cseresznye paprika

desszertnek 2db update rudi

 

Hát ma ennyit ettem és őszintén szólva még enni sincsen kedvem.....

Ma szünetet tartok a tornába, mert észrevettem, hogy zsibbad a jobb kezem már egy ideje és ki akarom deríteni, hogy mitől, bízom benne, hogy nem a tornától.

Holnap úgy néz ki, hogy előbb fogok bejelentkezni, mert én vezetek és pihenni akarok előtte.

 

Jóéjt

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr142579911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása