Indul a fogyás!!

Most eljött az idő, hogy tényleg elégedett lehessek magammal. Sokszor megpróbáltam, de most sikerülnie kell!!!

Friss topikok

Linkblog

6.nap-betegség..

2011.01.13. 20:31 | babkofogyi | Szólj hozzá!

A fene essen bele! Nem tudom, hogy mi a baj, de ez a második este, hogy nem vagyok jól. Úgy vettem észre, ha nem tejterméket eszem, akkor a gyomrom/hasam totálisan kiakad és megy. Ráadásul ma éjjel mennénk Balatonra és nem szarul vagyok....

Bízom benne, hogy a következő 3 órában javul a helyzet, mert így nem nagyon merek elindulni.

Ma főztem egy nagyon finom húslevest és igazából csak azt ettem, úgy tűnik az verte ki véglegesen a szervezetemnél a biztosítékot, de nem tudom miért.

Mivel semmi nem marad meg bennem, ezért piritóst kellett csinálnom, hátha az bent marad, hát majd kiderül, de eddig nem valami fényes a helyzet.

Ráadásul a Férjem most autó nélkül van, mert útba esik a melóhelye balcsi felé, így én vittem reggel, és ha esetleg nem javul a helyzet, nem is tudom, hogy jön haza.

Azért pozitívan próbálok hozzáállni és hátha rendben leszek. Vettembe lopediumot és smectát, az egyik csak használ....remélem....

Torna- nincs

diéta- folyt. köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://babkofogyi.blog.hu/api/trackback/id/tr352582024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása